Ny blogg! ...och 16 dgr kvar

Bloggen har tydligen uppdaterats lite! Märkte det igår när jag efter många dagars uppehåll, skulle försöka uppdatera! Då kom jag inte in! Men nu är jag här!

Tror inte det hänt så mycket på senare tid....jobbar och står i bara! Och inväntar flytten såklart! 16 dagar kvar idag!!

Var iväg och förbesiktade huset igår, med svärfar. Lite smågrejer att anmärka på men annars såg allt kanon ut!
Men det första vi ser när vi kommer dit är att dom har satt dit en vit fläkt istället för rostfri som vi beställt! Så typiskt!

Här kommer lite bilder från igår





















Hittade ett set på Duka på rea-bordet, halva priset! Fyndade (tycker jag själv) detta set med 3 burkar (kaffe, socker och the) samt en brödlåda. Stefans försvarstal till att jag INTE skulle köpa det var: "men vi dricker ju inte the, så vad ska du med det där till?! " Det trodde han alltså skulle bita på mig! *s*. Snyggt kommer det bli när det står i köket iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0