Midsommarafton!

Jaha, då var det midsommarafton då! Har varit uppe sen 7,30. Typiskt att jag vaknar så tidigt när jag FÅR sova! Men ändå, jag har sovit ca 3 timmar längre än när jag går upp på vardagarna!

Idag åker vi till Fagersta och firar midsommar. Känner mig dock lite hängig, men jag ska köra så det blir nog bra!

I onsdags hade vi lite grillfest på Hässlö, jättegod mat och trevligt folk. Vi spelade lite kubb (en omgång bara för det gick så jäkla dåligt..) Fick prata lite bandy oxå, alltid lika roligt!

Och idag har vi en vecka kvar tills vi flyttar, vi har varit till huset flera gånger sen första husen flyttade in. Iom att dom har flyttat in så är det öppet till vårt hus oxå, vi har t ex varit och mätt baksidan för gräsmattan, och sen har vi ju invigt ringklockan oxå..*s*

Näe, nu ska jag nog gå och dusha och göra mig i ordning.

Trevlig midsommar!

(Snart kommer pappsen....längtar efter er! :)




Kommentarer
Postat av: morsan

Men huvva ...vilket kort du lagt ut på mä!!!!

2008-06-20 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0