I morgon smäller det!!

I morgon hämtar vi äntligen nycklarna till vårt hus!!

Nu är allt ordnat så det är bara att flytta! Kör lite kartonger i morgon och på lördag tar vi det stora lasset..:)

Var förresten nyss iväg och lämnade tillbaka dom 2 burkarna och brödlådan som jag införskaffade för nån vecka sen, och som jag var sååå kär i! Jag är inte kär längre! *s*. Fick ta ut andra grejer istället för samma summa.. så nu blev det en blender och 2 pkt coola muffinsformar..:) Dom har jag suktat efter länge, men kändes kanske liite dyrt att köpa 20
formar för 45:-!!




Näe, få se om jag kollar in här nånting i helgen...annars ses vi nästa vecka! Och då har jag semeeeesteeeeeeeeeer!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: morsan

uj uj uj du är då för goo dö

2008-06-26 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0