Äntligen hemma!

Nu bor vi äntligen i huset!

Helgen har varit helt underbar, massor med hjälp av min familj och våra vänner!

Ska ner till min tvättstuga och dona lite nu, därför skriver jag inte nå mer! Lägger istället ut lite bilder!






Sätter nyckeln i dörren för första gången..:)





Så här blev det i köket med nya köksmöblerna








Handdukarna i badrummet




Nu myser familjen på uteplatsen...grillade korv direkt på lördagen..:)





Syrran, säger dom...





Här blir jag avslöjad iaf, jag tycker inte om skumpa!!!!




Dagen efter....då ser pappa tydligen ut såhär..*s*




Kommentarer
Postat av: morsan

Ja oj oj oj vilken underbar helg vi haft med er ! Få se eran lycka att äntligen få vara i ert eget hus,kunna "dona " o greja från allra första början allt nytt o fint.

Få precis som ni vill

Vi önskar er all lycka i ert nya hem ni är så Väl Värd detta så det tror ni inte!

Men snar kommer morsan o donar lite igen oxå ska ni veta .

Kram på er båda

2008-06-29 @ 21:02:22
Postat av: Frida

Men håna inte pappa dagen efter! ;-)

2008-06-30 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0