Ett litet tips...

Jag har hittat en jättrolig sida för att hämta ringsignaler till mobilen..www. polyphone.se
Gratis nedladdning och sen bara att föra över till telefonen via usb! Skitenkelt!

Så just nu har jag Tobbe från Köping som ringsignal..*s*

Snart är det fredag igen, fasiken så fort det går! På lördag ska gubben på herrmiddag (blir borta hela dagen) så då ska jag måla om en köpmandisk som vi har, + gubbens gamla bruna byrå. Allt ska målas vitt och knopparna ska bytas mot svarta fina! Lägger kanske ut bilder sen..beror på om det blir så fint som jag vill att det ska bli!

Snart bandy igen, ikväll kan VSK och Villa bli klara för semifinal! Vore ju hur roligt som helst om Villa slog ut Hammarby!

Nu ska jag dricka kaffe, kolla på glamour, leka med  nya ringsignalerna och läsa skvallertidningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0