Nu har jag äntligen träffat Lasse!

Sammanfattar helgen så här:

Förväntansfull... sms:ar mamma




Väl till bords... tar en kall Mariestad och är liiite nervös, för Lasse is in the building.. *s*
Syns på halsen och bröstet att jag druckit alkohol och är nervös.. *s* Blir alldeles rödflammig



Där är han!!




Oh, oh... nu höll jag på å gå åt! Mår iaf inte alls nååå bra!! *s*


Vart är han? Vart är han?



Njuter i fulla drag.. Har kunnat åkt hem mitt i natten bara för att komma åt datorn och ladda upp bilderna! :)
Nytt skrivbordsunderlägg iaf..





Inhandlade den här bänken på Jysk. Ska byta ut dynan mot endera 2 sittdynor eller oxå sätta nytt tyg på den som är nu..


Återkommer med mer bilder...

Kommentarer
Postat av: jessica

åh du bara lyser....god jul på er..från oss i 25:an

2008-12-21 @ 13:55:57
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com
Postat av: mamma din

Mään du gumman min kan man vara lyckligare när man har fått vara så nära sin stoora idol som ju Lasse är för dig!Du lyser som en stoor sol och du är värd ALLT ALLT ALLT och lite till.Men nu är frågan VAD SKA STEFAN HITTA PÅ NÄSTA GÅNG???Och orkar du mer?

Hi Hi.... :) :)

Kram på er ååå snart kommer mamma

2008-12-21 @ 14:26:29
Postat av: Malin

aaaw va söööt du e!:) häärligt att få träffa sin idol =))) och fiiin du e i håret med!!:D

2008-12-22 @ 07:00:28
Postat av: Frida

Härligt att du fick en helafton med Lasse! :-D

2008-12-22 @ 09:32:40
Postat av: jessica

så ni har tagit bort glasdörren..vad fint det blev...och vad fint den där bänken passar..hm...ska kanske göra det samma...

2009-01-02 @ 08:33:03
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja det blev jättebra när glasdörren försvann! Och såå skönt med en bänk där oxå! Ska bara sy ett nytt överdrag till dynan så är den perfekt sen! :) Kraaam

2009-01-03 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0