Hej då 2008




Jag fyllde 30




Bröllop i Fagersta


Brudparet 2008, Janne & Marie


Vi var till England på fotboll


Tant Daisy i Dalarna fyllde 90


Mamma & pappa var där


Satte nyckeln i dörren till vårt nya radhus.. 27 juni



Dricker skumpa på premiärgrillningen i Hökåsen. Mmmm va gott! *s*


Den absolut största och bästa händelsen under 2008 för min del, jag fick träffa Lasse Berghagen..


Brorsan, mamma och jag var på Dansbandsgalan i ABB-Arena



Edsbyn tog 5:e raka SM-Guldet  bandy, mars -08

Här är dom fiinaste korten på min familj:

Pappa somnade i soffan.. *s*


Greta Garbo, förlåt, Lena Emman var det ju..:)



Och den här är ju bara för fin på brorsan...


Stina


Ettårig bröllopsdag




Våran lilla tant Gudrun..



Kommentarer
Postat av: arg morsa

men hörre du nu får du nog ta och radera lite kort!

Det måste väl finnas nåt finare kort på familjemedlemmarna ?Du vet ju hur många som tittar o läser din blogg tänk på vårt rykte Vad ska dom TROOOO???

2008-12-28 @ 16:19:33
Postat av: Power

Gott Nytt År På Eder !

2008-12-30 @ 15:40:23
Postat av: Anna

Nämen Power.. vem är du?! :)Har en liten aning, men...

2008-12-30 @ 19:52:24
Postat av: mora di

Hej Gumman

Sitter och tittar lite på dina kort,såå fina Nästan alla .Ser vad bruna ni är du steffe när ni var i Fagersta på bröllop ,och vilket fint kort det som Stina knäppt när vi var ute och åt det fina julbordet.Det ser så mysigt ut med "frosten " runt fönsterrutan ./kjaam pådä!

2009-01-04 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0