Tyst och tomt

Nu är det tyst och tomt här hemma! Mormch morfar har åkt hem..:( Har haft härliga dagar med dom! Morfar har vi inte sett till så mycket, han kom i fredags när vi var på bröllop, åkte på crosstävling med brorsan på lördag. Sen grillade vi tillsammans allihopa på lördag kväll.

Bröllopet förresten, var såå fint! Försökte hålla tårarna tillbaka, satt och tittade på allt annat än dom tror jag, hade jag tittat för mycket på dom så hade jag börjat ulka för mig själv..:) Tur att det var 2 små brudnäbbar som lekte framme vid brudparet, distraherade lite..:) Festen efter vigseln var oxå kul! Vi gav dock upp vid halv elva, orutinerade som vi är! Pigga och raska iaf på lördagen.

Jag, mamma och Olle åkte ner på stan. Olle skulle tydligen ha en ny jacka tyckte mormor! Blev en Villervalla, igen! "Är du ute idag oxå"? Sa tjejen som jobbade på Moa och Max.. va då lixom? Tycker dom att vi springer där mycket eller vad? "Vi ses på måndag" sa jag när vi var klara..:) Men nej, det gör vi inte.. :) Väntar tills Anna-Lena tryckt ut sig bebisen, då kommer vi igen!!

Äh, avslutar med lite bilder..

Börjar med ett smakprov från när Olle var hos fotografen i onsdags... goa unge!




Det fina brudparet..



Jaha.. jag då på bröllopet



Olle filosoferar



Myser med mormor



Goa mamma och lillebror, go han a.. på sitt sätt! :)



I morse busade Olle med go-morfar..






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja go unge kan man lugnt säga ! Tänk att det skulle bli så här ,det trodde inte jag! Så mysiga dagar hos er såååå Tack för allt! Snart kommer vi med flyttlasset vi oxå !Ser att det snaka bra med kaffe ute igår kväll ! Slickar sig om mun och har sig sa fya. Kram på er alla fyra dänne nere.

2010-05-16 @ 16:23:26
Postat av: Frida

Men så fina studiobilder på lillkillen! :-D

2010-05-17 @ 06:59:00
URL: http://linluggen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0