Tjoho

Snart kommer mormor och morfar!!! :) I morgon har vi en ledig dag jag och Olle, på tisdag är det babysim. Ska fråga farmor om hon vill följa med så kan hon knäppa lite kort. Onsdag ska vi först till Porträttstudion och fota Olle. Spännande och se vad han kan erbjuda för miner då.. *s*. Sen kommer mormor ner på onsdagen. Då ska vi ner på stan och leta kläder åt mig. Herregud! Har sån ångest för det! Men ska ju för sjutton på bröllop på fredagen så nånting måste jag hitta!

Börjar väl med dom vanliga minerna..



Lördag morgon.. färdig snurrad





Lillebror erbjöd sig att gå med Olle till Ica och köpa kaffe.. ser lite kääärig ut va? :)



Nyvaken och alltid lika glad när han vaknar





Lillebror har mekat med crossen. Fjanter sig da när jag ska knäppa. Men ut på bloggen åker det ändå sörrö.. :)


Kommentarer
Postat av: Nean

Mmm, bara du inte blir snyggare än jag så ;) Ska bli så kul!! =)

2010-05-09 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0