Lördag

Hur sa mamma att jag skulle göra i hoppgungan nu då?



Blir sååå trött av allt sånt här joll!









I morgon kommer moster Stina hit! Så hon ska med och titta på babysimmet på tisdag, sen ska vi väl på stan och titta lite, sen åker vi hem till Byn på torsdag. Ska på ett möte först..:)

Idag somnade vi i solen både jag och Steffe.. Lars var och jobbade, Olle sov i vagnen, så jag och Steffe satte oss i varsin solstol på baksidan och somnade! Jag vaknade till av att Steffe snarkade..*s*. Finns "tyvärr" inte nå kort på det här!

Nu är jag trött.. undra om jag ska kolla lite tv och sen sova, Steffe och Lars ska väl kolla på Champions League fotboll dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0