Babysim

Förväntansfull innan badet drar igång.. hade moster med som fotograf idag!






Lite suddig bild, men så här glad är han oftast på babysimmet



Full koncentration i jakten på sköldpaddan :)





Sen blev det lunch på Ikea.. prisvärt är det då verkligen där! Och Olles mat var helt gratis!





Dagen började 05,40 för oss i morse.. då låg Olle klarvaken i sin säng och skrek av glädje när han hörde mig.. han somnade 19,30 igår så det var därför han vaknade så tidigt!
Vi gick ner och åt frukost, jag gjorde mig klar medans Stina passade Olle. Sen åkte jag till sjukhuset, var till Hudkliniken och visade upp mig. Dom kom fram till att ett födelsemärke ska tas bort och ett annat är under bevakning. Känns skönt att ha gjort en riktig koll!

Sen hem och hämta Stina och Olle och åkte till Kolbäck för babysimmet.

Vidare ut till Hälla och Ikea, Lindex, Kappahl, H&M... sen ut till Barnens Hus...

Hittade kläder till Olle som han ska ha på fikat efter dopet, såå gulligt! Lägger inte ut bild, utan ni får hålla er gott folk! :)

I morgon blir det nog fullt ös igen, Stina vill på stan.. den där förbannade butiken New Yorker ska hon till! Jag kan absolut inte med den affären! Vi får se vad jag gör under tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0