Vilken dröm!

Drömde om VSK:s Anders Östling i natt. Det var skriverier om honom i gårdagens VLT, om att Tillberga är intresserade av honom... Han hade spelat match uppe i Edsbyn och åkte sen hem till min mamma och pappa! Mamma skulle ge honom 1000:- för att han spelat, men han tog inte emot dom! "Äh, jag har en talang" fick mamma som svar. Så han skulle inte ha dom där 1000 kronorna.

Sen bestämde han sig för att skriva kontrakt inför nästa säsong, hemma hos mamma och pappa! Jag blev överlycklig för min pappas skull, tänk va du har å skryta med sa jag åt honom! Anders Östling bestämmer sig för Tillberga eller VSK och skriver kontrakt hemma hos er!! Guud va pappa ska prata om det!

Sen väcks jag av att Olle ligger och jollrar och busar med pappa... :)

Ikväll är vi ensamma hemma jag och Lars, och Olle förstås! Jag som vart så sugen på paltbröd när Steffe skulle bort, så tycker inte brorsan om det!! Skitunge.. då blir det stuvade makaroner istället!
Och i morgon ska vi på bio jag och lillebror. Småstadsliv 3 visas här på bio Elektra! Åååh va roligt! :)

Och på fredag kommer mor och far hit en vända. Är sugen på lite Olle-gos.. :)

Fick besök av A-L igår. Och Olle har blivit väldigt för att klämma och känna i ansiktet. Och dra i håret.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0