Long time...

Ja nu var det längesen jag uppdaterade nånting här märker jag.. har lixom inte lika mycket tid längre av nån konstig anledning! :)

Just nu ligger Olle och sover, sen ska vi åka och hämta våra nya sängar som kommit idag!! Tjohooo!
Vi har förresten min lillebror boendes hos oss ett tag framöver. Han har fått jobb på Funbike på Stenby, och bor hos oss tills han hittat lägenhet. Så Lars och Steffe åker i Lars crossbuss och hämtar sängarna idag.

Var uppe och rev ut alla sängkläder och bäddade om gästsängarna, där har vi fått sova i lite över en vecka nu, och Lars fick sova på madrass i Olles rum, men idag flyttar Lars in i gästrummet.

Så här tomt har vi det i vårt sovrum nu...

Sängborden ska jag förresten måla om... svart eller vit?

I helgen var jag och Olle ensamma upp till Byn. Vi åkte i torsdags och kom hem söndag kväll. Skönt å bli ompysslade! Vi var runt och träffade kompisar och var på promenad med mormor. Hann även med en vända till Bollnäs. Så, nu pratar vi inge mer om Bollnäs! Mamma hittade såå söta solglasögon åt Olle på Lindex som hon köpte. Har ni sett nån coolare? Å tänk va mamma skrattade när hon satt på honom dom! :))



Den här bilden är bara föör rolig. Mamma som håller på å skratta på sig, och Olle funderar va mormor håller på med..



Har förresten hittat fötterna oxå... :)


I morgon ska vi till sjukhuset jag och Olle. Det ska göras ultraljud på lillhjärtat... få se vad blåsljudet innebär!
Förra veckan fick han sina första sprutor oxå, det gick jättebra! Både för mig och Olle..:) Han grinade till just när dom stack i småbena, men sen var det bra igen! Märkte inget av nån feber eller nåt heller efteråt.
Han vägdes och mättes oxå, 7100 g, och 65 cm lång. Mammas lillplutt!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag röstar för VITA sängbord!!!:))

aaw va han växer!! tror elias var 68cm lång och 7180gr ganska så exakt vid samma ålder!:)

vi får nog lååånga gossar bägge två tror jag bestämt!:) världens finaste gossar om inte annat :D

vilka sööööta solgriller!;)

hoppas ul,et går bra!



Kraam

2010-03-09 @ 16:26:00
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Syster

Jag satsar på vita sängbord med träfärgade hattar, så som jag målade mamma och pappas sängbord :) Det tycker jag är snyggt, men svart är också jävligt snyggt :D

Lillplutten min, han kommer väga 8kg tills ja kommer se han säkert.. En tung klump.. Fyfy!

2010-03-09 @ 21:04:15
Postat av: Malin

Jag röstar också på vita sängbord. Snyggt med svart också, men det blir så dammigt.. =)

2010-03-10 @ 07:19:44
URL: http://maliinwiikstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0