Igår hände nåt...

Ja fy 17. Igår hände nåt. Bollnäs (förlåt pappa för att jag säger fula ord) blev klara för SM-final! Helt sjukt!! Vad hände?! Jo, Linus Pettersson i SAIK fick brinn-brinn. Tycker dock det är jättekul för alla vännner i Bollnäs (förlåt igen pappa) som får chansen att åka till Studenternas en gång. Men det lär ju inte bli 5 år på raken iaf! :)

Skulle ha klippt mig idag, men min frissa blev sjuk! Hoppas hon är bättre i morgon!

Fick svärmor på besök idag istället.. hon hade med sig en mössa som Steffes mosters man hade köpt åt sitt barnbarn, men han kunde inte ha den så Olle fick den.. Vet dock inte om den kommer användas..*s*

Olle ser ju rätt tveksam ut han oxå.. :)



Kul förresten med sån respons på förra inlägget! Så roligt att få kommentarer!! Mera, mera! :))

Plutten i bilen igår, på väg hem från stan



I väntan på att få väga bebis.. måttligt intresserad! Vägde 7500 g förresten..



Dopinbjudningarna blev klara idag. Nu ska dom bara skickas!




Olle gillar morbror Lars.. blev förresten bjudna på pizza av bror igår! Gulligt sa!



Hoppas, hoppas att jag får åka och klippa mig i morgon. Är så i behov av det. Skulle vilja göra nåt drastiskt. Förslag någon?


Kommentarer
Postat av: mormor

Mormors stor klimpen,tänk va stor han blir.

Tycker han ska få ha den mössan ja den var ju cool ju. Han trivs säkert bra i den han sen ,han njuter ju ser du väl . Kram på er från en ensam mormor som längtar efter er !

2010-03-18 @ 11:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0