4 månader!

Idag blir lilla Olle 4 månader! Och igår var det exakt 1 år sedan som vi fick reda på att vi skulle få en liten bebis..:)

I helgen hade vi mor och far här. Mycket Olle-gos blev det förstås.. var på stan en vända och även Ikea.
Olle fick en overall och en matstol i påskägg av mormor och morfar. Såå snällt!

Igår kväll somnade Olle 19,30 och sen sov han i ett skuv ända till kl 6 i morse då han fick mat! Sen ville han såklart inte somna om, så då gick vi ner och åt frukost med Steffe. Men nu sover han en förmiddagslur iaf.
Då kommer han vara pigg och glad när Steffes moster kommer på fikabesök. Han är iof nästan alltid pigg och glad, utom när han är suupertrött eller riktigt hungrig.

Myser med mormor



Provsitter matstol för första gången, hos kusinerna i Irsta



Jag och brorsan var på bio förra veckan, Småstadsliv 3. Å som vi skrattade! Salongen var nästan full, och några fd Edsbybor kände jag igen.

http://www.youtube.com/watch?v=RBOl8A4I328


Steffe var ensam hemma med Olle, och det gick väl sådär.. Olle hade somnat vid 19,30 och Steffe skulle gå upp och lägga honom när han vaknade till. Sen grät han.. han grät och grät.. Steffe ringde vid 21,00 när vi var på väg hem, och jag hörde hur Olle grinade.. Vi skyndade oss hem och jag tog honom. Han tittade då på Steffe och flinade, sen somnade han i min famn..:)


Kommentarer
Postat av: mormor

Finns bara ett ord !! Goaste i Världen ,finns ingen goare så det sååå!!!!!!!!

2010-03-30 @ 17:04:13
Postat av: Maria G Nilsson

HAhahah så typiskt av Olle att ställa till en scen så där.

Visst är den bra Småstadsliv 3.

Vet du att det blir teater av det i sommar.

Hembygdsgården Augusti.

:D Be there!

2010-03-31 @ 21:16:56
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0