Onsdag!!

Och ikväll smäller det!! Twin Peaks börjar visas igen, på kanal 9! Vet dock inte om jag orkar vara vaken till 22,45 när det börjar, så jag får spela in! Ooh så spännande!

Olle har dom 2 senaste dagarna vägrat mat... jag får i honom lite, men oftast spottar han ut bara.. men idag åt han iaf en hel burk mat + en efterrättsburk. Han har nog bara lite bus för sig tror jag, för han tittar på mig och flinar, sen spottar ut. Tokunge där!

Men lika go och glad för det är han..:)





Varmt å kvalmigt är det idag, Olle är alldeles svettig..





Förmiddagsluren tog han kaninen..:)



Nu ska vi gå till Ica och hämta ut paket.

Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Lill plutten som blir sju månader idag !! var tar tiden vägen ??? Kram

2010-06-30 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0