Härliga sommar!

Nu är väl sommarn här va? Ja vi säger det..:)
Midsommarfirandet var lugnt och fint.. mamma, pappa och brorsan kom hit. Vi åt gott och bara myste.
Och Olle fick ALL uppmärksamhet, som vanligt!
Mormor tog Olle både fredag och lördag natt så jag och Steffe fick sova! Guuud så skönt, tack mormor!
Och det känns som det är första midsommaren på hur länge som helst som det varit fint väder! Underbart!!

Olle är en sån härlig liten kille! Alltid glad, och han hänger med överallt utan att klaga.. flinar och skrattar jämt! Tänk vilken tur vi har som fick en sån go son!!!

Nu är Steffe snart inne på sin sista jobbarvecka, sen har han 5 veckors semester, sen jobbar han 3 veckor, sen är han hemma och är pappaledig med Olle när jag börjar jobba 1/9.

Den här veckan, som är Steffes sista jobbarvecka innan semestern ser ut så här:
Måndag: Inget, än så länge! Ev. Anna-Lena kommer om hon inte är inne och föder barn
Tisdag: Fika med Ulrika och Maria
Onsdag: Lugnt, tror jag!
Torsdag: Lika här
Fredag: Grillparty med min nya arbetsgivare... :) Spännande! Tar nog med mig Olle tror jag
Lördag: 2 x 40 års kalas. Brorsan ska vara barnvakt!

Måste ner på stan nån dag, blir kanske på tisdag då när jag ändå ska till Ulrika, hon bor nere på stan, så då har jag ju nånting att skylla på!
Ska köpa 40-års present.. sen hoppas jag linserna kommer till veckan oxå!

Härliga unge! Kläder från H&M, skjorta 50:- och shorts 30:-, fynd! Ser ni hur han håller i sig med ena handen?





Mormor och Olle busar







På midsommarafton provade vi oss på att göra en efterrätt från tv-programmet "Trädgårdsfredag", och det blev såå gott! Ser inte så fint ut, men vad gör väl de?!



Skål morfar!



Midsommardagen, morgonmys med pappa







Å nu är första tanden uppe, sååå sött!!





Somnade på mamma. Skön stil!



Tog en glass nere i hamnen



Världens stoltase mormor och morfar




Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Tack Anna o Steffe för en underbar helg !

Det är alltid så härligt att få vara med er ,så go o gla. Och så har vi ju Lars där oxå nu så ibland undrar vi Vad gör vi HÄR ??? Vi ska ju vara DÄR oxå.

(kommer snart ) Och ja Anna tänk vilken Go pojk ni har ja skulle kunna gosa sönder han ja !! Har nog Aldrig träffat en gladare än Olle ,och så lugn o fin . Man möts alltid av ett leende där . Krama Olle mycket från mormor nu tills vi syns igen

2010-06-27 @ 22:38:32
Postat av: mormor o mamma

Världens stoltaste mamma på sista kortet !

2010-06-28 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0