Fredag!

Jaha.. då var det fredag igen då! En skön fredag!

Vad händer i vårt liv då? En liten uppdatering...
* Alldeles snart kommer det en och tittar på vagnen, hoppas dom vill ha den!
* Steffe ska snart påbörja altanbygge, eller iaf trallbygge.. virket ligger på baksidan och bara väntar..
* I morgon får jag sovmorgon!!
* Ska ner på stan och träffa bästa Rosalie imorgon, och bli fin i håret!
* Var på tjejmiddag nere på stan igår
* Jag har sagt upp mig!
* Fotbollstittande, börjar 13,30 med Tyskland idag.. hoppas jag får ihop lite poäng till min Drömelva!

Kör lite bilder oxå då

Den här är inte från idag, för idag har vi grått och trist väder.. Lite busig här med mössan över ögonen



Köpte ny bilstol igår.. och han sitter som en kung! :) Frida: Vill ni ha tillbaka eran gamla?





Tog en fika efter att Stefan slutat jobbet igår, var på den nyöppnade Sportbaren. Tror ni Olle mös eller?



Skjorta från H&M, 30:-!!



"Avslutning" med tjejmiddagen igår, var på Tabazco... Från vänster: Malin, Sofia, Malin



Från vänster: Malin, Linda




Från vänster: Carola, Camilla & Jessica



Olle sov till 06,00 i morse, då låg han så här.. :)





Näe, nu är det helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga bilder gumman.

ÅÅ mina älsklingar ni är bara för gooo.

Saknar er hela tiden ,vill gosa krama och skratta med er i stället för att gå här hemma och bara vara ensam och less på allt.( oftast )!!Olle ser verkligen ut att må som en Kung i stolen Go killen min KRAM PÅ ER !!Snart åker Stina oxå då är vi ensam hänne på byn hela helgen Buhuuuuuuuuu.............jag ska rymma ja men säg inget till pappa för då får ja inte !! Tihiiii ; ))

2010-06-18 @ 13:00:35
Postat av: Malin

ooh har du sagt upp dig,why?? :) nyfiken som vanligt jag!:)

låter som en härlig fredag o vilka härliga bilder på söte Olle!:)kraam

2010-06-18 @ 20:12:14
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Frida

Åh han såg ut att stortrivas i den stolen! Massor med utrymme och lite svalare också :-)

Vi tar gärna tillbaka den gamla, hoppas ju på syrran inom en snar framtid ;-)



Så spännande med nytt jobb, vill höra detaljer snart och hoppas såklart det nya blir roligt och att du får bra kollegor!

2010-06-18 @ 20:37:08
URL: http://linluggen.bloggspot.com
Postat av: Anonym

Hej Anna:) helt underbar blogg:) å vilka kort...:) vilka miner han får till:)hoppas vi ses snart, kram!!

2010-06-20 @ 17:12:14
Postat av: Anonym

ps. de va jag, kusin helen:)

2010-06-20 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0