Slut!

Så var det slut på årets Power Meet! Vi var ute både fredag och lördag och kollade! Och vi fick besök oxå! Mormor och morfar kom på fredag kväll. :) Så jag och Stefan har fått sovmorgon både lördag och söndag! Lyyyx!

Farmor kom på besök i fredags (eller var det torsdags?!). Det resulterade i att vi tog en utflykt till Åsby allihopa. Såå mysigt!



Nere på Power Meet och spanar in bilar. Å mitt finger i vägen såklart!







Man kan ha nappe på flera sätt har Olle kommit på!



Softar lite hemma hos farfar, Lisa och Sara





Mys med faster Sara





Farfar Jan och Olle



Uppradad på Power Meet



Är sådär kvalmigt idag oxå. Igår hade vi 33,9 grader på baksidan, i skuggan! Om det fortsätter så här så måste vi nog åka och bada snart!

I morgon åker vi och hälsar på i Alsike. Tur vi har gps nu! ;) Ullis, here we come!!! Var längesen vi träffades nu, tror nog det var i mellandagarna faktiskt...

Igår var vi och köpte ny tv som vi ska ha i sovrummet. Men innan den åkte upp i sovrummet så hade vi den på baksidan och kollade in VM-finalen där. Så mysigt! Brorsan, Patrik och Camilla kom. Så vi drack lite öl/vin/saft/välling. Vi kanske ska öppna en uteservering på baksidan!

Olle somnade mellan mina ben. Klockan är väl runt 22,15.



Patrik på första parkett



Camilla och brorsan



Jag har en ny kompis förresten... han heter OBH Nordica



Och nu när fotbolls VM är över, då är även vår tävling på gatan avgjord. Vi har haft en liga på Aftonbladets Drömelva. 9 lag är vi som varit med. Av dom 9 lag kom jag 2:a. Och en stolt sådan. För vinnaren är ingen annan än VSK:s fotbollstränare, så det vore väl 17 om han inte vann! Så alltså, efter han kom jag..:)
Stefan då? Undrar ni säkert.. jo, han kom sist! Vilket betyder att HAN ska stå för lokal när vi ska ha våran Drömelvan-fest... lokal och snacks/tilltugg. Spännande och se vad han ordnar med! Haha..

Och totalt i tävlingen har 32 879 lag deltagit, och jag kom på plats 4014! Stefan slutade på plats 28 519.

Äh, nog pratat om Drömelvan.. eller inte!! Hahahaha


Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Hej due !!

Vilka mysiga bilder du har fått till igen och det var ju verkligen NICE som man säger. Både kvällar dagar o nätter har varit underbar ; )Hoppas ni haft det så oxå Anna !!!Lillplutten är så inne i crousingen så oj oj Vad ska bliva av denna Goding ?? Tänk att man kan somna till detta oväsen .....helt otroligt men det kunde han. Tack för alla mysiga stunder Kramen

2010-07-12 @ 09:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0