Satt just..

.. och kollade igenom lite gamla kort jag lagt in här på bloggen! Ååååh va bebissugen jag blir!!!!

Jag älskade min bebismage och jag mådde såå bra när jag var gravid! Har nog aldrig känt mig så fin som jag gjorde då! Lite skillnad motför nu..:(



Här är det allra första kortet taget på Olle



och här är det senaste



En riktig liten gobit är vad han är! Nu har han fått full fart i gåstolen oxå, så nu får vi nog börja plocka undan lite här hemma..:) Sen flinar han upp sig så här när han ser kameralblixten.

Förresten, alla kort som är upplagda här i min blogg kommer från min mobil!


Min älskade lilla kille




Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Du är fin nu oxå gumman !!

2010-07-24 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0