Oj, oj, oj..

Vart ska vi börja då? Var så längesen jag bloggade och känns som att vi gjort en massa!
Slänger in bilder istället!

Jag och Olle åkte till Edsbyn själva. Vi var där från fredag - tisdag. Och när vi åkte hem tog vi mormor med oss..:)



Vi hälsade på mammas moster Margit som bor i Ljusne, Söderhamn. Olle ser liite skeptisk ut..:)



Så nära 4 generationer vi kan komma.. Olle i chock. Som vanligt!



Jag och Olle sov i Stinas säng. Och så här sov vi.. :)



Oh, oh..  massa moster-mys









Det är fint i Edsbyn. Bild över Öjebäcken



Vi tog en promenad till Kägelholmen





Och på Kägelholmen gungade Olle...





... och han åt glass



Sen åkte vi hem till Västerås igen



Som sagt var, vi tog mormor med oss hem. Vi var till Skultuna på lite utflykt





Jag och Olle. Olle har fått en jeansjacka av mormor



Tok-Olle



Hela familjen




Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Underbara bilder från en jätte mysig vecka i byn och V-ås. Fint väder med varma nätter och kvällar,jag har fått nästan precis vad jag önskat mig redan första veckan ; ) Och lill fisen ska vi ju inte glömma så jätte glad hela tiden, tänk vilka stunder vi haft, va vi skrattat åt denna filur.

Att man kan vara så lycklig när man får vara med mormor o mamma på stan och alla andra ställen heeela dagarna .

2010-07-24 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0