2 månader

Idag blir Olle 2 månader!

Det firade han med att sova hela natten! Vaknade kl 6 i morse! Jag trodde klockan var bara runt 2-3, och blev så förvånad när Steffe sa att klockan var 6! Så då åt han, sen myste han med pappa i sängen ett tag tills han somnade igen.

Idag har vi en slödag. Tittar på sport. VM-bandy på tv, och en massa skidor..:)
Just nu har jag en kaka i ugnen oxå, en nougatkaka. Mamma brukar göra den, och den är fasligt god!
Få se om min blir lika bra!

I förrgår var vi i VLT. Min vän Linnéa hade nominerat Olle till månadens bebis. Så i förrgår kom resultatet. :)
En jättefin och rolig artikel blev det!
Och igår blev jag uppringd av en gammal edsbybo som bor här i Västerås. Han hade läst VLT och sett oss där. Sen hade han letat upp oss i telefonkatalogen.Han tyckte att det var såå roligt att jag pratade så gott om bandyn och Edsbyn..:) Jag blev glatt överraskad över att han ringde, och jätteglad förstås!



Våran gullunge.. :)



Sover på pappas arm



Så här ser det ut i skrivande stund..


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Fyyyyyy.... så go man kan vara!!

Och vad sköönt han sover på pappans arm då helt otroligt va gött.Men det är ju oxå pappa uppi dan,titta på kortet i stolen såå likt pappa ,liten och go sa oj oj ojjjjj. Jag måste ju komma och gosa ja snart igen fast det är bara drygt en vecka sen jag gjorde det senast.Men men vad gör väl det tror jag är välkommen igen ja hi hi .... kram på er

2010-01-30 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0