Mot Byyn!

Jaha.. i morgon åker vi mot Byn igen! Sista gången under mamma-ledigheten! Börjar jobba på måndag, ska in en vända på fredag em. och kolla läget.

Idag hade vi en skön dag jag och Olle. Han vaknade dock jättetidigt i morse, redan kl 5, men då somnade han strax före 18 igår kväll oxå, så då är det ju förståeligt! Sen åkte vi ut till Erikslund. Drog en repa inne på Barnens Hus, men köpte ingenting! Va? Är jag sjuk eller?

Sen fortsatte vi in till Blomsterlandet och köpte 2 nya peperomior till köksfönstret, och slutligen, Ica Maxi.

Fokuserad kille



När vi kom hem myste vi på baksidan i solen





Han har börjat med att sitta väldigt mycket på knä nu.. när han vaknar på morgonen och jag går in till honom.. ja då sitter han på knä, och endera så "visslar" han, eller oxå så gör han klickljud med munnen..



Undrar vad han tänker på ja.. säkert mormor! *s*


Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Usch va go han är lill fisen min .Klart att han tänker på mormor ,hon låter ju sååå konstigt i telefon när vi pratar nu för tiden så .

Är nog ett besök från Västerås som behövs för att mormor ska komma igång igen nu ! Längtar efter er såååååå ....få snusa lite ,mormor ska ligga på golvet hela dagarna och leka.Kram på er

2010-08-23 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0