Lite bilder bara..

Orkar inte skriva nå speciellt, så jag lägger in lite bilder istället!


Mys med mamma i soffan



En av dom finaste julklapparna han fick.. :)



Mys med mormor uppe i Edsbyn



Mycke mys blir det.. här med moster



Fundersam kille



Hellan försöker diskutera med Olle.. han verkar inte bry sig! Tavlan bakom var mer spännande..:)


Moster och Olle




Min moster Åsa, och min kusin Marie







Beundrar underverket




Marie och Peter. Bara dom kommer ihåg att han är våran! Ser sugen ut tycker ja! :) 







Anna och Tobbe


Kommentarer
Postat av: Malin

Va söt han är!!!

Vi kanske kan ses en sväng nästa vecka. Jag har tenta på lördag...så fullt upp nu torsdag och fredag när barnen har börjat skola/dagis. Men från måndag är det lungt - bara vila och vänta...skönt!

KRAM KRAM

2010-01-06 @ 17:55:30
Postat av: MORMOR

Tänk va fin han är min lilla prins.....jag kan inte fatta än ja att det är våran ! Tänkte just på en sak nyss när jag slängde ut julgran o stakar o allt därtill, Olle har inte sett hur det ser ut där han ska bo han när inte julen är där hos er. Han kom ju sen allt var pyntat o klart ; ) Undrar va han tänker nu ja undra på att han ser fundersam ut på en del kort plutten min. Och som han njuter i mormors famn då, ett sånt leende ser man inte ofta.

Ni är såååå go så heeela familjen, så lycklig och fin ni lyser av lycka Alla tre ! Puss o Kram / Älskar er vi

2010-01-06 @ 19:19:14
Postat av: Frida

Ojoj stora killen! Lyfta huvudet och så stora fina ögon. Snart springer han och Klara omkring och hittar på bus :-)

2010-01-08 @ 09:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0