Alldeles för stora tossor..

Lilla plutten har på sig ett par för stora tossor som han fick av Steffes moster. Men dom är såå söta!
Och eftersom vi har ett rätt kallt hus så behöver han ha nåt på fötterna!



I morgon ska vi på återträff med alla nyblivna föräldrar. Få se hur många vi är..

Olle är förresten 8 veckor idag, tiden går så fort! Det är så kul å se hur han utvecklas hela tiden.
Nu på senaste tiden har han upptäckt sin sängmobil, och mobilerna som hänger över skötborden.
Dom "pratar" han med, och skrattar åt..

Sen börjar småhänderna bli goa å snutta på oxå! Man hör hur han smackar till ibland.. :)

Stoort grattis till Malin & Martin som fick sin lilla Filip på utsatt datum, 22/1. En riktig sötnos han oxå..:)


Fiin i tröjan han fick av mormor







Filemon som mormor kallar lillplutten..:)





Fick besök av fam. Johansson Hagsten i lördags. Olle fick en jättefin mjukisdress av dom.
Han har inte invigt den än, så därför kommer kort på "bara" dressen..



Olle funderar på vart han hamnat..



Vera och Marie



Janne pratar allvar med Olle.. Olle ser ut att ta det hela med ro..:)



Janne, Steffe och jag..



Glömde lägga in den här bilden tidigare.. väskan jag fick av mamma när hon var här.
100:-! Var en gubbe som sålde inne i Skrapan. Det kanske inte syns på bilden, men färgen är "coffee" :)


Kommentarer
Postat av: MORMOR

Fiiiina kort igen på min lilla goding,. Han ser ut att tycka Janne är lite kul, Olle småflinar lite och bara tittar. Undrar säkert vad han försöker med ...

"mamma+pappa= mig " tycker jag va en så fin beskrivning på Olle eller som en av mina tanter på jobbet sa om sina barn "jag har två kvitton" !!!



Puss o Kram

2010-01-25 @ 22:14:56
Postat av: Malin E

Tackar, tackar!! Känns jättebra och mysigt! Nu ska jag bara kurera kroppen lite och sova ikapp så är jag redo för en massa kafferace och promenader!!!

KRAM

2010-01-26 @ 10:20:42
Postat av: Malin E

Tackar, tackar!! Känns jättebra och mysigt! Nu ska jag bara kurera kroppen lite och sova ikapp så är jag redo för en massa kafferace och promenader!!!

KRAM

2010-01-26 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0