Lördag!

Idag var vi till Steffes mormor och morfar och hälsade på



Olle busar med gammelmormor så han blir alldeles svettig.. :)



Fick med oss ett kort hem på pappa Steffe när han var liten..:) Ser ni likheten med pöjken våran?



En varsin burk med lördagsgodis..:) Huuur roligt är det inte å köpa lördagsgodis när man får plocka i såna här fina burkar? Min burk matchar dessutom duken väldans bra. Haha



Igår var jag och Olle på Hälla och shoppade samt åt lunch på Ikea.
Plutten somnade och jag var tvungen att byta bajsblöja. Inga problem! Han sov sig igenom hela blöjbytet!



Jättemysigt skötrum/amningsrum har dom på Ikea förresten..



Ta upp mig mamma...NU! Så här allvarlig har jag nog aldrig sett plutten på ett kort! :)



Kommentarer
Postat av: mormor

Men lilla plutten .............. mormor vill väl inte se såna där bilder där han sitter och sträcker små armarna och Ingen tar upp han ur stolen !!!!

Nu måste ju mormor komma ju och hämta !!!

2010-08-21 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0