Ska det vara så svårt?

Ska det vara så svårt att hitta en jacka till pöjken? Fick en av mamma i stl 68, men den var alldeles precis, och man får tränga in armarna.. nu letar jag en ny, en liten vårjacka, men det finns för sjutton inga!
Får spana vidare på nätet...

Passade på att pimpa vagnen när vi var i Edsbyn.. pappan blev dock inte så glad! :)

Igår kväll somnade Olle ca 21,00, och vaknade 08,00 i morse. Såå skönt! Sen åt han vid 08,30 så somnade han en vända igen, och sover än! (klockan är nu 11,30). Jag skulle ju fått massor gjort, men idag är en sån dag när jag inte vill/orkar göra nånting! Tvättar sängkläder bara, that`s it!

Så här ser det ut nu.. Bodysuit från Villervalla, jättegosig!

Ska bearbeta Steffe lite mera... en sån här vill jag ha! Olle vill oxå ha den, han sa att han skulle åka såå bra i den! Jag får ju faktiskt tillbaka monetas på skatten pappan..;) Du får uteplats och jag och Olle får en sån här! Deal!

 

På tisdag så börjar jag och Olle på babysim i Kolbäck. Har hört av många som gått där att det ska vara så bra! Sen är dom lite billigare oxå.. 7 ggr för 445:-. Prisvärt tycker jag! Var där på infomöte igår, och det verkade jättemysigt där! Blir en liten utflykt varje tisdag för mig och Olle! Farmor ska nog med någon gång och titta oxå, för det var inga problem att han någon kompis med, eller släkting, dom fick vara på sidan av och fota/filma. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla efter en windstopperjacka till Olle från Polarn, de är helt underbara jackor som funkar höst/vår och sommar :-)

2010-04-21 @ 12:03:58
URL: http://linluggen.blogspot.se
Postat av: mormor

Klart Olle ska ha en racervagn till sommaren.... Vilka fina kort igen ,han är ju så fin min plutt så det kan ju inte finnas nån som är finare !!

2010-04-21 @ 21:24:02
Postat av: Malin

men Anna.. den där vagnen är ju den som blev underkänd i vagntestet som publicerades för 2-3v sen ;)

har du kollat på Polarn o Pyret på vårjackor? De kanske har nåt?:)

kraam

2010-04-21 @ 22:53:53
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Anna M.

Ja ingen av dom vagnarna som testades blev ju godkända så isåfall har jag problem! Där var även vagnen vi har idag... jag har ändå hört så mycket bra om vagnen så det blir en sån iaf!

2010-04-22 @ 07:08:40
Postat av: Frida

Jag skulle också gärna bli runtskjutsad i ett sådant vrålåk! Kan man beställa en sån till ålderns höst istället för permobil tror du?

2010-04-22 @ 18:43:10
URL: http://linluggen.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0