Sista april!

Och min lilla plutt blir 5 månader idag! Vart 17 tar tiden vägen? Han är iaf världens gladaste och goaste bebis! Men så tycker nog alla mammor..:) Just nu ligger han ute i vagnen och sover.

Här är han precis på väg att snurra om till mage. Å jag som trodde han skulle sova! :)



Trött kille



I farmors knä, men har stenkoll på morsan





Nu för tiden ligger han inte rakt och stilla i sängen längre, det är lite på tvärsen med ena benet upp på kanten



Morbror kan busa han..



I em var vi till Hälla en vända jag och Olle, kände att jag behövde det.. Köpte en tröja, ett bodylinne, strumpor och skor åt Olle..



När jag kom hem och hade packat ur bilen blev jag stoppad av grannarna. "Kom och sätt dig, ska du ha en öl"? "Va, näe det är bra" - svarar jag. 2 sekunder senare sitter jag där och dricker en goood öl! Sen fylldes det på med folk. Stefan kom hem från jobbet, hamnade oxå där.. Carola och Linus kom oxå.. Älskar den här spontaniteten! Härliga grannar vi har!

Olle och Eva



Pappa Steffe



Carola och Linus



Calle



Nu väntar vi på att lillebror ska komma med pizza. Vi hoppar över grillningen ikväll, ser ut som att regnet hänger i luften! Istället blir det som sagt pizza och Avatar...

Kommentarer
Postat av: mormor

Lillgubben är hela fem månader Grattis från mormor o morfar ! Skickar en liten present med morfar i mören då.

Ja tänk så underbar grannsämja ni verkar ha på Hökåsen rundan är ju hur trevligt som hellst.

Men får inte börja låna ut plutten så där e : ) Då känner han inte mormor alls när han träffar henne sen. Igår var det farmor och idag Eva hur ska detta sluta ??? ; )))))



2010-04-30 @ 21:59:06
Postat av: Malin

haha jag åker också och shoppar när jag känner mig uttråkad/ensam lr whatever... är så befriande :D

låter som ni bor i ett jättehärligt område!!!

kraaam och grattis sööööta Olle på din 5mån dag!

2010-05-01 @ 00:31:58
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0