Bara Olle

Igår kom som sagt Stina och Martin. Då fick vi se Olles surläpp för första gången..:) Han blev lite rädd och blyg för Stina. Men det släppte rätt fort sen!

Här är det morgonmys med moster.. :)



Bodyn han har på sig fick han av mormor igår, hon hade skickat den med Stina. Jätteskönt material! Kommer från Name It.



Han fick oxå en jacka av mormor, bara för att jag sa att jag skulle nog vilja ha en sån nå tag.. den kommer från Parvel. Lika chockad som vanligt när telefonen/kameran kommer fram..:)





Olle sov emellan oss hela natten inatt. Vaknade vid halv 8 av att han hade snurrat runt i sängen, han hade huvuden mot Steffes mage och benen mot min rygg. Det var därför alltså som han sparkade mig i ryggen..:)

Kommentarer
Postat av: mormor



Mormors lilla goding igen ,åååå blev så fin i jackan. Kommer till mormor på fredag å tänk va jag ska gosa då du Anna. Hoppas jag slipper se "surläppen " bara" hi hiiiiii

Men lika go ändå om inte goare............

Kram på plutten min !!!

2010-04-10 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0