Pust å stön!

Huvva! Igår hade Steffe sin 40-års fest! Usch så stressad jag var innan allt folk kom, men när dom väl var här så flöt allt på bra tycker jag!
Steffe fick många fina presenter och är såå nöjd med kvällen! Vi h-ll igång till 02,30 och det var himla roligt! Stackars grannar säger jag bara, dom som inte var här då vill säga! :)

Stina och Martin var ju här och var barnvakt åt Olle, tuusen tack! Så jag och Steffe kunde greja och dona hela lördagen, plus att vi fick sovmorgon både lördag och söndag!! Välbehövligt kan jag säga!

Laddar för en ny vecka och till helgen kommer mormor och morfar hit igen, för då blir det kalas för släkten!
Här kommer lite bilder från helgen..

I fredags gick Stina och Martin till lekparken och gungade med Olle





Först var det jätteroligt att gunga...




Sen blev Olle trött.. några minuter efter det här kortet är taget så sover han *s*



Luggen kammad åt samma håll



Stina



Linnéa, Fredda, Malin och Stefan



Här försöker nog Calle bjuda upp till dans tror jag.. Steffe i sin fiina present förresten som han fick av familjerna Bornedal/Hanneryd/Pettersson. Tror ni han är mallig eller? Sen fick han även United-sängkläder



Eva, Camilla och Patrik



Halva Patrik, Jag och Olle, Anna, Pierre, Janne, Marie och Stefan



Malin, Gustav och öööh.. Stefan



Steffe, Fredda, Marie och Janne



Paparazzi-Calle



Malin, Stefan, Stefan, Patrik (haha, jag fick dig på bild iaf) och Stefan



Oj, oj. Tuff diskussion mellan Janne och Marie ser det ut som *s*



Och här är mitt favoritkort från kvällen... behövs inga ord! Det förklarar både festen och Malin och Stefan *s*



En som inte ville vara med på bild



Eva och Sara



I förrådet hade vi "baren"



Olles skötbord som vi haft på övervåningen fungerade perfekt som barbord!



Micke och Sara



Okej, vet ni.. den här bjuder jag på!



I morse kom Lars förbi och berättade hur han haft det i helgen. Han har varit till Göteborg på "International Super Cross & Freestyle", som VIP gäst med sin chef. Verkade ha haft det riiiktigt bra, bott på lyxhotell och fått köra chefens Lexus..:) Undra om det var hastigheten i Lexusen som ställde till de me ögena hans..*s*



Mmm.. rån med smör på, det är grejer de..





Olle somnade på moster i morse, skön pose..





Kommentarer
Postat av: mormor o mamma

Määään vilka fina kort ,alla verkade ju trivas och ha sitt för sig ; ) om man säger så..... men Malin och Stefan var ju snyggast för kvällen och så min plutt så klart !

2010-09-12 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0