Utmaning!

Jag har blivit utmanad av grannen.. Ska försöka ge mig på den, men jag brukar vara såå dålig då såna här utmaningar!




4 saker...

4 TV-program jag ser på: Desperate Housewives, Greys´s anatomy, Halv åtta hos mig, Unga mödrar

4 saker jag gjort idag
: Eftersom det är alldeles för tidigt nu så skriver jag det jag gjorde igår istället: Jobbade, stoorhandlade till jobbet, tränade, somnade tidigt (20,30)

4 saker som jag längtar efter
:
Att bandyn drar igång, vinter, snö och jul

4 saker på önskelistan
: Syskon till Olle, lite semester, att alla runt omkring mig ska få vara friska, ett hus

4 saker som jag avskyr
:
Bollnäs GIF, såna som tror att dom är bätttre än alla andra, skitsnack och lögner, folk som parkerar där dom inte ska! T ex på familjeparkeringarna el. handikapparkeringarna. Oooh, jag blir tokig när jag ser att folk som inte ska stå där, står där!! Steffe är likadan! Han tutade på ett par en gång för han trodde inte dom hade barn med sig, men guud så jag skämdes när dom packade ur sin lilla bebis!



Okej, hittade bara länkar till 3 vänner i min jobbdator, så kom igen!

Stina Malin Frida















Kommentarer
Postat av: Frida

Men Anna hus har du ju ett redan ;-)

2010-10-21 @ 08:28:03
URL: http://linluggen.blogspot.com
Postat av: Anna

Nja, men jag/vi vill ha ett "riktigt" hus... helst en enplansvilla här ute i Hökåsen

2010-10-21 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0