Hemma igen!

Då var vi hemma igen då, efter turen till Edsbyn i helgen!

Det var skönt att bli ompysslad och bortskämd med barnvakt heela helgen..:)

På väg till Edsbyn möttes vi av snöväder :) Nu börjar längtan till julen och snön!! Gud så mysigt det ska bli!
Olles första riktiga jul!



Fredagen avslutade vi på badhuset i Edsbyn, moster skulle bums bada med Olle. Olle hade inget emot det..:)



Olle har sovit mellan mormor och morfar



I lördags var jag och mamma till Bollnäs en vända och tittade. Vi var på Krokanen och fikade (som vanligt)
Sen hittade vi en liten lövhög som Olle fick leka i











Åkte kundvagn på Kvantum



Storjägarn i underställ.. :) Om de är nå tanter in å läser här, så don`t bother! Han är gift han! *s*



Idag var jag och tränade efter jobbet igen, såå skönt! Har t om fått träningsvärk i magen! :)

I morgon kommer A-L på besök med sina 2 pojkar. Längesen vi träffades!

Näe, nu blir det halv 8 hos mig!!! Älskar det programmet!



Kommentarer
Postat av: mamma o mormor så klart

Tänk va jag saknar er nu på en gång, skulle behöva komma till er ja nu och koppla av ett tag, men då är det så typiskt att jag har jobb hur mycket som helst veckorna framöver !!!

Du har satt ut så mysiga kort så, utom det på han i helly hansen dressen Vem är det ?? Helt okänd för mig : ))

2010-10-19 @ 21:28:20
Postat av: mamma o mormor så klart

Tänk va jag saknar er nu på en gång, skulle behöva komma till er ja nu och koppla av ett tag, men då är det så typiskt att jag har jobb hur mycket som helst veckorna framöver !!!

Du har satt ut så mysiga kort så, utom det på han i helly hansen dressen Vem är det ?? Helt okänd för mig : ))

2010-10-19 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0