Aj, aj Olle..

Så låter det väldigt ofta hemma hos oss nu..:) Aj, aj.. aj, aj.. han har verkligen långa armar, kommer åt ALLT!

Nu börjar Gudrun ligga risigt till oxå, han upptäcker henne mer och mer för var dag som går.




I fredags efter att jag slutat jobba gick vi till lekparken en vända, "pinnen" fick gunga..:)





Har förresten hittat vinteroverall åt Olle, snygg va?



I lördags var det min morgon att gå upp med Olle. Så vi gick ner runt kl 06, sen somnade han på mig vid sju och var uppe igen kl 07,30. Runt kvart över 8 klädde vi på oss och gick ut på en promenad, och gick förbi ICA för att köpa färskt bröd. Lite småkyligt var det så han fick sitta i åkpåse. Är liite sugen på en ny. Har spanat in en O.T.H i silver, men det lär nog bli så att jag kör på den här iaf! Men man kan ju få titta iaf! :)




I lördags var vi ner på stan en vända, köpte faktiskt ingenting åt Olle! Helt otroligt! Vi stannade till på Espresso House och fikade, jag tog en stoor latte och Steffe tog en stoor cappuchino. Och dom var stooora! :)
Under tiden sov Olle så gott!'

Sen åkte vi hem och morbror Lars kom på middag, kycklingwraps blev det då.

Och lite bus förstås!



Sen somnade han på Lars



Igår var vi ut till Olles farmor och farfar 2 och hälsade på. Där var oxå Olles kusiner, han fick bara träffa Agnes för Klara hon sov sig igenom hela besöket hon! Olle fick 1 par Vincentstövlar och ett par vinterskor som Klara hade förra vintern, Olle kommer vara nästintill exakt lika gammal den här vintern som Klara var förra.
Klara är född 28 nov 2008 och Olle 30 nov 2009. Kanonfina skor, tusen tack Frida!

Sen kom morbor förbi igen, vi åt mat och till efterrätt blev det bananpaj med glass, och kaffe såklart! Olle satt mellan mig och Lars och ville smaka både paj, glass och kaffe..

Här ser han nåt som morbror har, som han oxå vill smaka av!





Nu på fredag åker jag och Olle hem till Edsbyn. Olle längtar efter mormor, och jag tror nog att mormor och morfar längtar efter Olle oxå..:)

Och idag efter jobbet ska åka och träna. Jaa du läste rätt! Jag ska börja träna!

Har en otrolig förmån via min nya arbetsgivare, som gör att jag kan få ett årskort på Hässlö Care. Alltså, kolla in deras hemsida så får du se, såå fint! www.hasslocare.se




Kommentarer
Postat av: Anonym

Små killarna mina tycker bra mycket om varandra dom tror ja , ser ut att trivas så bra tillsammans så han till o me somnar på Larsons axel det är ett bra betyg.

Sen måste jag hålla med många andra före mig som skrivit.... Vilken härlig o fin blogg du har här får man följa Olle och er alla dag för dag (nästan) Det är sååå roligt när du uppdaterat ! Kram på er !!! Längtar........

2010-10-11 @ 15:04:31
Postat av: mamma o mormor så klart

2010-10-11 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0