Nu är morsan här!

Igår var jag med Olle till fotografen. Får knäppa gratis kort hos fotograf om man återkommer och knäpper 1-års kort. Taget! Och Olle var på strååålande humör! Han skrattade och flinade hela tiden! Korten kommer i början av nästa vecka.. längtar!!

Här är innan vi åkte ner på stan, innan fotograferingen..



Igår var vi och tittade på lägenhet till Lars... vi åkte i hans buss alla 3! Skrattattack nr. 1



Tidigare på dan var vi på stan en vända. Jag och Olle inväntade mormor som kom med tåget. Under tiden satt vi i Stadsparken och tittade på lite fåglar. Ny mössa och scarf från Villervalla. Snyggt va?



Såå fint träd, mitt i stan!



Sen parkerade den här mitt emot oss när vi handlade på Ica.. skrattattack igen da!



Idag var vi ut på Hälla en vända, hittade en keps åt plutten..



Mormor provade ha Olle på magen när vi var på Maxi.. kul tyckte Olle, jobbigt tyckte mormor!


Kommentarer
Postat av: kusin helen

määään gud vilka härliga kort:)) sitter här å skrattar för mej själv:) vilka miner gofisen får till å va glad!! (sen såg ni faktiskt himlans skojjiga ut i larssons buss)

2010-05-16 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0