Sista semesterveckan!

Vi har spenderat den i Edsbyn, tisdag - fredag. Skönt att komma "hem", bli uppassad och vi får lite barnvakt..:)

I onsdags kväll var vi på Småstadsliv Live på Hembygdsgården... herregud va vi skrattade!

Äh, kör bilder istället!

Olle leker på sitt rum med doppresenten han fick av morbror Lars och moster Stina



Leker och härjar så han blir alldeles svettig! :)



Olle väntar på tjej-besök.. träffade Ulrika och Joline. Ulrika som är förlovad med  Tomas som jag var tillsammans med när jag var 15-16 år, och nästa sommar ska dom gifta sig! Lite häftigt att vi har kontakt, jag och Ulrika. Vi träffades via familjeliv och sen vidare till Facebook.. tänk hur det kan bli!



Mamma tycker det är roligt att "spöka ut" sonen..:) Olle njuter nog han med tror jag! :)





Oj.. här är det bajsning på g... *s*



Småstadsliv Live.. ösregnade ända tills 18,59. Showen började 19,00



Helena, Oskar och Anders



Agneta Patrull och Johanna, favoriterna!! :)



Stina vilar förmiddagsluren med Olle



I torsdags gjorde vi en utflykt till Våsbo Fäbodar













Pappa var upp till Emmans fäbod och tittade



Olle fick sitta på morfars axlar





Här har han tagit ett stadigt grepp om morfars hår.. :)





Vi fikade kaffe och tunnbröd med ko-ost på.



Mormor och Olle kollar på fåren



På kvällen gick vi ner till Öjeparken och gungade lite



Provade att vända vagnen framåt, succè! Olle njöt när han kunde se så bra ut!
Men vi ska nog fortsätta ha han vänd mot oss iaf, tills han är lite större!



Kvällens middag. Provade mig på att göra grekisk pytt i panna. Åh så gott det blev!
Gjorde en vitlöksdressing till som blev kanon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0