Gammal blir ännu gamlare... :)

Idag fyller "gubben" min år.. :) Hade lite kalas igår med hans släkt, och idag kom kompisarna Janne och Marie med barnen Vera och Iris, och med sig hade dom ett skötbord som lill*n ska ligga på..:)

Ska ta en tur till Ikea snart och köpa tyg, så ska jag sy ett litet skynke och hänga för framsidan. Kommer bli jättesnyggt! Lägger ut en bild iaf på hur det ser ut...

Rätt skönt när man har hela veckorna inbokade, det går så fort då! Särskilt om man längtar till något! :)
* I morgon ska vi på möte nr 2 med föräldrargruppen. Spännande! Det närmar sig faktiskt, är i v 30 nu! Helt sjukt så fort veckorna går!
* På onsdag ska vi till Steffes mormor och morfar efter jobbet
* Torsdag, barnmorskan och sen lite shopping efter det
* Fredag, hemfärd till Edsbyn. Ska gå på bandy och träffa familj och vänner! Är rädd att det blir en tur till Bollnäs med mamma...:)
Sen har jag förhoppningsvis bara 8 pass kvar att jobba efter den här veckan.. får se vad FK säger..


Nu ska jag kolla på Färjan och reta upp mig på Håkan....


V. 30




Skötbordet... fick förresten en jättefin skötbädd igår av Jimmy & Frida, Frida och Aggro hade sytt överdrag till ett sånt där uppblåsbart Ikea-underlag. Bild kommer sen.. det ligger nere och jag och kameran är uppe.. :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Behövs väl egentligen inget "skynke" heller,men du jag har funderat på en sak vad ska du bada lill*n i och Var? /Klämmen och du krama Steffe från Svärmor

2009-09-14 @ 21:57:41
Postat av: Malin

åhhhh FINA magen!!!! :)

(jag tipsar om ikeas superbilliga bebisbadkar!!!

vi ställde det i duschen helt enkelt,glöm inte att köpa badtermometer.. vi hade inte det i början o när vi väl skaffade en..så hade vi badat elias i för kallt vatten,så det var ju inte konstigt att han skrek som en galning ;)))

numer sitter vi på en stol i duschen och duschar med honom i famnen.. går lättare så (och han får iof inte plats i badkaret hlr från ikea längre)..



Kraaaam

2009-09-15 @ 09:59:47
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: jessica

eller så ställer ni badbaljan på skötbordet.....nära duschen...och badtermometer...ja, ett måste och lite olja i vattnet.

2009-09-15 @ 20:11:09
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com
Postat av: Frida

Där kommer bäbisen ligga bra :-D

Skötbord med mycket förvaring är guld värda, blir nog jättesnyggt med ett tygdraperi för också, så slipper man dammet också.

2009-09-16 @ 15:09:02
Postat av: Mamma här

Många bra tips och ideer du får här Anna,är underbart med vänner som delar med sig av sina erfarenheter .Mammas är väl lite gammalmodiga dom kanske sen du var bebis ,var ju lite annorlunda då.Tänk då skulle det vara vägning efter varje måltid,puder i varje veck,navelklämmor och Gud vet allt som var !!

Men du måste säga att du har en fin mage nu och du ser såååå lycklig ut på det sista kortet här. Ett sånt ska nog mamma beställa och förstora upp.

Ses i helgen gumman då blir det myyyys som det så poppis heter nu för tiden "MYSFREDAG"

Kram på dä /

2009-09-16 @ 17:48:45
Postat av: Anonym

åh men va kommer det där skötbordet ifrån? Jag vill ha! :D

2009-10-14 @ 12:57:49
URL: http://www.malinwikstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0