Så ja!

Då var man vaccinerad då!

Men som jag har velat fram och tillbaka... ska jag eller ska jag inte!! Nu blev det av iaf, och det känns bra.

Var till BM idag och hon trodde att huvudet var fixerat, men hon fick klämma rätt länge och bebisen blev ARG..:)
När hon sen skulle lyssna hjärtljuden så var han så ilsk och uppe i varv så hjärtljuden låg över 180 ett tag.
Så hon lyssnade tills dom gått ner och låg på ca 150. Envis liten en.. likt mamma direkt säger Steffe!
Fattar inte vad han menar..;)

39 dagar kvar till BF idag! Tjoho! Har dock fått lite svårt att sova på nätterna, han gillar inte när jag lägger mig på sidan, så jag måste ligga på rygg hela nätterna. Men då är det ju såå skönt när jag är ledig och kan ta igen sömnen på dagtid istället!

Innan BM idag sprang jag in på H&M en vända. Köpte 2 pyjamaser och en tomtedress.. han ska nog klä upp sig minsann tills julaftonskvällen när mormor och morfar kommer.. :) Gud så vi längtar!



Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va söt tomtedräkt! Klart han ska kläs upp!!



Kan du sova på rygg...? Jag tycker redan att det trycker på rätt bra och känns obehagligt och tungt att andas då. När man ligger på rygg klämmer bebisen på stora kroppspulsådern och har man otur kan man känna svimningkänslor... Skönt att du kan göra det fortfarande!



Vi får boka in nån dag som passar för stadstur. Jag har en uppgift som ska in på fredag..trodde det va nästa vecka :-( Men om jag är klar i tid kanske jag hinner på fredag. Annars får vi ta det nästa vecka, du kanske har fullt upp ändå med fikagäster :-)

2009-10-20 @ 22:30:25
Postat av: Malin

vilken SÖT tomtedress!!!!:)

shit så tiden går fort!!! =) snart dags ju!!!! hur känns det? nervöst? skrivit förlossningsbrev ännu?



kraam!

2009-10-20 @ 23:57:35
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Anna

Malin E: Ja att sova på rygg är det enda som funkar för mig.. vi har ställbara sängar så jag ligger inte helt plant utan upphöjd överdel, kanske det som gör att det funkar! Ang. stadsturen så har jag all tid i världen (nästan..:) spelar ingen roll när det blir, ta det lugnt med uppgiften du..:) Och fikagäster är det lugnt med ett tag nu..:)

2009-10-21 @ 08:58:11
Postat av: Anna

Malin snart H istället för G: Ja visst var det söt! Är inte ett dugg nervös! Ser fram emot det hela så vi får träffa bebisen nån gång! Brevet är skrivet och klart så vi kan bara åka in..:)

2009-10-21 @ 08:59:19
Postat av: mamma

Men så gulligt då, du ska veta att jag längtar jag oxå.Tänk att få hålla en liten bebis och nosa o lukta, va jag ska "dona" sen du : D/ Kram Gumman min

2009-10-21 @ 10:00:14
Postat av: anna-lena

Så bra att du sköter dig med lite uppdatering. Super gullig dress men fick inte Gudrun någon? Det måste ju tas fina julkort med båda annars kommer Gudrun bli avis.

Eller varför inte köpa en tomtedress till steffe? Det skulle vara jätte kul o få ett sådant julkort hehee

2009-10-21 @ 11:47:25
Postat av: Camilla

William har en likadan tomtedräkt, som han hade sin första jul:). Tänk att ni snart har en liten "tomtenisse" i huset:)!

2009-10-21 @ 12:54:34
Postat av: mamma

Håller med Anna Lena ja köp en till Gudrun tänk va fint....

2009-10-21 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0