Fredagsmys!

Ja nu jäklar kan vi snacka fredagsmys med STORA BOKSTÄVER!!

Ikväll inleds bandysäsongen.. och tv-4 sport visar Sandviken - Edsbyn!
Kan knappt bärga mig till kl 19 ikväll! Såå härligt!
Försöker lura hit mor och far till i helgen oxå, en sista helg innan bebisen kommer! Så kan vi mysa till bandyn ikväll! Få se om dom nappar! Jag vet ju iaf att mamma hänger på.. sen är det pappa det sitter i..:)

Har förresten varit vaken sen 5.45 i morse. För det första har jag en karl som snarkar, och han ligger vänd MOT mig och snarkar! Som om inte det vore nog, så har vi den där lilla apan som heter Gudrun.. Så fort man vänder sig så tror hon att det är morgon så vi ska upp, så hon blir överlycklig och slänger sig upp i sängen och börjar trampa och gosa!

Så 5.45 gav jag upp! Ingen idè att försöka sova mer!

Näe, så istället gick jag ner... Satte på kaffe, kokade ägg och förberedde frukost till gubben..:) Så det var "straffet" han fick! Så runt halv sju åt vi frukost tillsammans med levande ljus.. så redan där inleddes mysfredagen! :)

Ska snart hoppa in i duschen, ska ner med grannen Malin på stan en vända på fm. Vi ska kolla in lite bebiskläder, och jag ska till Lindex och byta den grå-svarta mysdressen. Ska ta en storlek större...

Mår förresten lite konstigt idag.. har gjort det dom senaste 2-3 dagarna! Svårt att förklara, men jag mår lite illa och känner mig allmänt skum.. så när jag kommer hem från stan idag blir det till å lägga mig å vila!

Heja byyyyn!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag mådde också sådär mysko innan det satte igång. Yr/illamående/huvudvärk och knip i magen, kanske han är på väg ut!? :-D

2009-10-30 @ 11:58:33
Postat av: Malin

att du mår illa kan bero på ett ökat tryck mot din lever.. men är du Minsta orolig Anna så ring din bm tycker jag!!!

Är nog väääldigt bra att kolla blodtrycket och urinen med...



Jag kände mig väldigt sjuklig helgen innan jag blev igångsatt och Jo jag var ju sjuk.. = havandeskapsförgiftning..

Men mådde Inte illa ska tilläggas, men en underlig huvudvärk hade jag.. :(

Vilket såklart berodde på att mitt blodtryck hade stigit markant från mitt normala.. ;)



Kraaam o hoppas du hittar en massa fint på stan!

2009-10-30 @ 12:49:16
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: mamma

Vaaaaaaa... det har du inte berättat för mamma ! Nä nu är det nåt lurt ,måste nog bearbeta pappa när han kommer hem för nu SKA jag till Västerås och kolla läget ! // Mamma kramar dig håååårt gumman

2009-10-30 @ 12:50:40
Postat av: anna-lena

Hej gumman! Jobbigt att du mår dåligt.Försök o vila mycket nu och ät bra. Det tar på krafterna o föda.

Fast vi måste ju träffas nå mer innan kotten kommer hehee.



Mamma Hur ska du kunna bo där i byn, nu får ni väl ändå flytta ner. Annars blir det dyra bensinpengar.

2009-10-30 @ 22:25:23
Postat av: Nean

Jag mådde illa och hade ont i övre delen av magen när jag hade havandeskapsförgiftning. Hoppas du mår bättre nu! Kram

2009-11-01 @ 20:00:29
Postat av: Systeryster

hej dude ;D

2009-11-04 @ 23:39:50
URL: http://stinaemman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0