57 dagar kvar!

Japp.. 57 dagar kvar (förhoppningsvis) tills bebisen kommer!

Idag är andra dagen jag är hemma. Slutade jobba i onsdags, och jag kan inte med ord beskriva
hur skönt det är! Alla som känner mig vet att det inte varit lätt, men nu är det sååå skönt!

Har haft en lyxig början på ledigheten, Svenska Cupen i bandy började igår :) Så igår och idag har jag varit på bandy. Såå kul!

Fick just reda på att mamma, pappa och lillebror kommer hit ikväll! Trodde dom skämtade men dom ville hit och hälsa på och titta på bandy! Så ikväll ska vi äta middag tillsammans, blir fläskfilè med tagliatelle och sambalsås.
Gud så gott det ska bli! Ska "brejka" nyheten för Steffe när han vaknar.. han kom hem tidigt från jobbet och vilar lite nu..:) Surprise!!!

Nästa vecka är så där inplanerad igen, vilket är ovant för mig! Jag är van att ha lediga kvällar.. men det är skönt!
Steffe åker på båtresa söndag kväll, och kommer hem tisdag. Under tiden ska jag försöka ge mig på att tapetsera i hallen.. det blir ju spännande! Har fått låna massa verktyg och bänk av Engström. Min lilla gubbe! Hur sjutton ska jag klara mig utan han nu? Han kommer ju bli bebisens extramorfar säger han..:) Andra dagen som sagt var, utan honom idag, så jag åkte och träffade honom och tog en kaffe..:)

Måndag är lugn (ensam hemma..*tjoho*) Me & I party hos Camilla på kvällen, tisdag kommer Steffe hem från båtresan, onsdag BM, torsdag tjejmiddag, och sen är det helg igen! :)

Så vad gör jag här då? Har ju inte tid å sitta här när dom är på väg! Går till Ica nu..:)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0