7 dagar kvar

7 dagar kvar till BF idag... herregud! Men jag är laddad och beredd...:)

Ikväll ska Steffe på herrkväll, skönt med en ensam kväll hemma! Då ska jag somna i soffan (som vanligt) och titta på tv däremellan.. egentligen skulle jag äta nåt som jag inte kan äta när Steffe är hemma, typ paltbröd eller nåt..*s*.

Ska nog gå igenom julgrejerna oxå, se om det är nåt som ska kompletteras... skulle vilja ha kanske 2 nya julstjärnor och 1 ljusstake. Har spanat in en ljusstake, Nusnäs, som är såå fin! Men jag behöver den egentligen inte!

Näe, måste nog in i köket och övervaka gubben, han bakar kakor idag, Leilas ginger bread cheewy chocolate cookies. Få se om det kommer nån bild på dom sen..:)

Snart ett år sen... :) Ser ni lyckan?


Kommentarer
Postat av: mamman

Jaaaa ..nu äre väl dags lilla "knodd" att komma ut till världen och se vad fint dom gjort till du ska komma.Och som vi längtar efter dig allihopa .Någon viskar Kooooooom uppe i byn nu ! Kram

2009-11-21 @ 13:01:17
Postat av: Frida

Jag tror faktiskt du behöver nya ljusstakar, så du har något fint att vila ögonen på när du ligger och väntar på Olle :-)

2009-11-23 @ 07:19:53
Postat av: MN

Det känns om om du har varit gravid i 10 år nu.

Va långsamt det går när man väntar.

Samtidigt som tiden springer här.

2009-11-24 @ 22:51:30
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0