Tiden går..

Jaa, tiden går och allting går så fort! Man hinner knappt med! I helgen hade vi min familj här. Fullt ös vill säga.. :)

I fredags började Steffe lägga plattor på framsidan. Är lite justering kvar, men så fint det blev!  Sen på kvällen kom familjen, alla utom Stina. Då åt vi hemmagjord pizza ute i solen..:) Så härligt när man kan börja använda utemöblerna!

På lördagen var pappa och Lars uppe kl. 6, själv vaknade jag 6,30 och kunde inte somna om. Medans dom åkte till Surahammar på crosstävling åkte jag till Ica Maxi (som öppnar kl.7) och köpte färska frallor.. Kom hem och dukade fram frukost, kokade kaffe. Sen mumsade jag, Steffe och mamma frukost i lugn och ro.

Sen åkte även vi till Surahammar och tittade på när Lars körde cross. Det gick bra för honom, han kom 2:a i C-finalen. Men tänk va morsan skrek när starten gick. Kan han inte hålla på med bowling eller nåt istället? Nåt där risken för skador är lite mindre? Nåväl, han fick iaf en liten pokal som han är så stolt över... såklart! Sen klarade han ju körkortet förra veckan oxå... duktig min bror!

Lördag kväll grillade vi... så gött!

Sen kom söndagen och vi åkte ut till Hälla en vända (jag och mamma), Steffe la klart plattor på baksidan. Där blev det jättebra!

Ser fram emot helgen som kommer.. då blir jag solokvist på lördagen, Steffe ska på reunion med lumpengänget.. :)

Kääärig sa.. :)



Grilldags



Åsså hon a da.. go sa! :)



Pappsen i ny fin tröja.. :)




Sugen på majs så hon håller på å gå åt..*s*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu du får du väl allt ta och redigera bilderna på mig lite för så där kan jag väl bara inte se ut ...eller???

Men "en får väl tacke" för en trevlig helg i alla fall,supergo mat och dryck.Tänk pappa han prater än han på va gott det var med mat på Lördag kväll.

Och som om vi inte skulle ha sett det Ha ha..

Dom var sugen pojkarna efter den dagen i Sura.

Men du...ja funderer än ja på det där utseende vad kan man göra tror du?

Kram på dä gumman min och var jätte rädd om dig nuuu.. /mora din

2009-05-04 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0