Snart fredag!

Och jag längtar som bara den!

I morgon kväll ska jag och gubben äta middag på stan, sen blir det bio, Män som hatar kvinnor.
Myys!

Sitter här med min kopp kaffe och inväntar karln. Han jobbar på jobb-mässan idag, så han lär ju va helt slut när han kommer hem! Sen blir det bandy på tv. Sirius - Vetlanda. Spännande å se vilka Byn får möta!

Annars surrar jag runt på en massa inredningssidor och bloggar. Så kul å se hur andra har det, plus att man får en massa inspiration!

Här har ni lite tips om några av mina favoriter:

* nogautvalt.se
* styleroom.se
* mininredning.se

* systerlycklig.se

* finalina.se

* mixin.se

* countrybymail.com
* anglaboden.se (som förresten håller till i Irsta)
* fridasgard.se
* our-place.se
* countryhouse.nu (som oxå finns i Västerås)


Hej då!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad spännande att titta på "Män som hatar kvinnor", du måste recensera här sen. Jag har läst alla tre böckerna och fullkomligt älskade dem så jag har höga förväntningar på filmerna. Trevlig helg!

2009-03-06 @ 22:12:18
URL: http://sanarafaringenga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0