SM-Final..... IGEN!

Edsbyn är helt otroliga! Dom är i SM-final, igen! Chans på 6:e raka guldet! Och det är klart dom klarar det.. :)

Jag och Steffe ska dit.. jag har bokat biljett på samma läktare, få se hur det blir om det blir VSK som Byn får möta..:) Steffe säger att då vägrar han stå med mig. Men det tror jag inte han gör.. :) Ni vet det låter stort.. :))
Vi ska iaf gå på matchen på tisdag. Kommer nog bli ett jäkla drag! Skönt att gå oxå när man inte har hjärtat med sig! :) Hjärtat är ju redan på Studenternas..

Ja ni ser.. Steffe ser ju inte alltför ledsen ut i Edsby-klacken..



I går hade vi grannarna Waltersson/Genberg på besök. Hela dagen! Vi inledde med Manchester United - Liverpool 13,45. Steffe håller på United och Stefan G. håller på Liverpool. Så det var kul! Inte så kul efter matchen, Liverpool vann med 4-1. Sen fortsatte vi att kolla bandyn, Sirius - Edsbyn. Där var det roligt! 7-1 till Byn! Så underbart!
Efter bandyn åt vi lite mat, sen kollade vi Melodifestival.

Gudrun fick träffa kille igår förresten, grannarnas misse Oscar. Oj vilken bamse! Men där var det Gudrun som bestämde. Han blev rädd och intryckt under databordet.. *s*



I morgon "firar" jag och Steffe 7 år tillsammans. Vi träffades lördagen innan SM-finalen i mars 2002.



Och nästa helg bär det av till Byn. Pappsen fyller som sagt år.. firar liite i förskott med den här bilden på pappa och hans favorit Anders.. :)


Nu jävlar håller vi på Byn!!!!!!!!!!



------------------------------------------------------------


Snart är det förresten april, och då hävs mitt köpstopp. *s*. Surfar runt på såå många inredningssidor och bloggar så jag blir alldeles sjuk! Är i 1:a hand ute efter ett överkast och lampor. Det fattas totalt 5 lampor i huset.. Inte hade vi så många lamper när vi bodde i lägenhet e! Därför är det en bristvara nu.... Har några kärlekar och funderingar här:


Funderar på det svart/gråa från Jotex. 399:- är helt överkomligt tycker jag!



249:- från Halèns

149:- från Mio. Är väl inte så mycket att fundera på?


Den här är såå snygg, men lite för dyr. 1290:- hos Mio



Lika bra jag slutar här, annars blir jag fööör sjuk. (Joo då, det kan jag bli) *s*

Seså.. lämna en kommentar innan du går! Tack! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet inte jag, 1290 för en lampa är hyfsat billigt i mina ögon. En lampa med bra kvalite brukar ju tyvärr landa runt 1500:-

Åk ned till Ampere på stan och kolla runt, de har så himla mycket fina lampor...samt de där med stjärnor jag tipsade om ;-)

2009-03-16 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0