Nu är det spännande

Bättre att skriva ett inlägg nu, efter en halvlek i bandyn, sist skrev jag direkt efter domaren blåst av matchen, och då var jag arg. Du gör väl inget dumt nu ropade Stefan nerifrån.. Haha. Det var redan gjort. *s*
Ett argt inlägg om att jag inte tyckte om varken domarna eller Hellqvist.

Blev förresten uppringd av en av domarna igår, T. Persson. Han jobbar med Engström och Engström hade vidarebefordrat min ilska till honom.. :) Men T var lugn och sansad. Han skrattade mest åt att jag var så inne i bandyn..
Vi pratade om matchen och om bandy i allmänhet.

Sitter och lyssnar på web-radion nu, Edsbyn - Sirius. Pappa tror på 9-2 till Byn. Återstår ju att se.. :) Står just nu 3-1 iaf!

Annars händer inte så mycket.. jobbar och står i! Vi funderar på att åka utomlands i höst, är lite sugna på Tunisien. Är sååå törstig på sol och värme nu!

Nästa helg hoppas vi på Uppsala-resa, SM-final! Helgen därefter bär det av upp till Byn. Pappa fyller år. Säger inte hur mycket.. :)

Nu är det halvtidsvila i bandyn och jag ska titta lite på "Halv åtta hos mig". Få lite inspiration

Bye!

Kommentarer
Postat av: Mariiiiiis morsa

Kul att läsa din blogg. Ska prova Kladdkakan, har skrivit ut receptet och delat med mig till mina jobbarkompisar också. Men Sören gillar ju inte kokos så det vete sjutton hur jag ska göra för det vill då jag ha. Dä som ä sanne gött!!

Håller tummarna för Byn i bandyslutspelet och hoppas att vi får möta Västerås i finalen.



Kram från Mariiiiis morsa

2009-03-13 @ 16:29:07
Postat av: Anonym

Nämen Mariiiis mamma! Va roligt! Hoppas du tyckte om kakan, och Sören oxå..:) Ja nu hoppas vi VSK tar SAIK på tisdag så det blir lite fight på Studenternas! Heja byyyn!!!

2009-03-15 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0