Haha..

Jag och Steffe var iväg och skulle handla lite kattsand idag. Vi står i kassan på Willys och framför oss står en dam i 60-års åldern med sin dotter som kanske var runt 20-25 års åldern, såg ut som att dom kom ifrån Bosnien eller nåt sånt.
Tjejen pratade bra svenska medans  mamman var lite sämre på det..

Iaf så hade dom köpt nåt bröd som dom skulle få en stjärtlapp med på köpet. Killen i kassan började förklara att "ni kan gå och hämta en stjärtlapp borta vid brödet, ni får en sån när ni köper det här brödet". Stjärtlapp säger tjejen? "Ja, en sån som barnen kan åka på i backen" svarar killen. Vilken backe säger tjejen?
Där brister det för mig.. jag vänder mig mot Stefan och tårarna nästan rinner, jag skrattar så jag tror jag håller på att gå åt, men jag skrattar tyst.. Det var lixom inte läge att bara brista ut i storskratt utan jag fick skratta så tyst jag kunde, och då kommer tårarna..*s*. Precis då blev det vår tur, och Stefan fick stå mitt framför killen i kassan samtidigt som jag smög iväg för att fort plocka på mig grejerna vi handlat för att sen springa ut därifrån.

Det var vårt lördagsnöje det.. :)

Har nyss kollat klart på bandyn, första semifinalen i bäst av 5, Edsbyn vann med 3-4 efter förlängning. Men jag trodde jag skulle gå åt under matchen, såå mycket slag som Byn fick ta emot. Det gjorde mig tokig! Nåväl, Byn vann iaf och jag har ont i handflatorna efter att ha klappat för hårt.. är iaf inte hes! *s*

I morgon är det oxå bandy, Saik - VSK, det lär ju bli en jämn match! Sen är det Byn på måndag igen.. :)
Härliga tider nu!

Trevlig lördagkväll på er!


Kommentarer
Postat av: stiina

Haha, du jag kan säga att jag höll på att gå åt här hemma med :P Blev alldeles blöt i handflatorna för att jag fick handsvett och sen ont i dom för att ja klappade så hårt :p Haha :D

2009-03-07 @ 19:59:48
URL: http://stinaemman.devote.se
Postat av: Rebecca

ha en bra kväll!

2009-03-07 @ 20:08:30
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0