Studenttider

Orkar inte skriva nåt speciellt så jag lägger ut en massa bilder istället..

Jo förresten, jag och Stefan ska ha en bebis, om allt går som det ska! 9 december kommer Märta.. :) (tror på en tjej ja)

Moster Åsa var med till Sandviken på Stinas bal. Go hon a sa :)



Stina, Sofie och Henke (Sofies kille) Innan balen förstås.. :)


Det var jag som fick äran att ordna min systers hår och smink.. sminkade även Sofie.. Hoppas dom blev nöjda!






Ja det går ju inte å vara allvarlig heela dan!





Stina och Martin..



Det här kortet var bara för härligt


Hela familjen Emman..


Och nu gott folk, lite hemma-bilder..









Dahlia är favoriten






Framsidan, utemöbel från Jula, 995:-


Jaha, och hur fin är jag da? 149:- på Nordik


Kommentarer
Postat av: jessica

Vill bara gratta en än gång....vi håller tummarna för att det blir en liten Märta, det behövs lite tjejer på gatan. Har ni nått killnamn också??

2009-06-06 @ 21:38:51
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com
Postat av: yster

Fina bilder du tagit, och det blev ju skit bra på framsidan med mer plattor :)



Vet du anna? ...... Jag ska bli moster, dedu :D

2009-06-07 @ 00:41:02
URL: http://stinaemman.devote.se
Postat av: Malin

håller oxå tummarna för en tjeja då!:)

såååå Härligt för er!:D röstar för lite magbilder längre fram dådå!;) och va fin din syster blev i klänningen,håret o sminket!:)tummen upp

kraamar

2009-06-07 @ 12:18:14
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Nean

Bebbe =D Tjej =D Vi har massa söta, små klänningar att låna ut =D

Jättefint ni har det på er uteplats, gillar verkligen de röda lådorna. Hoppas det är fint väder på tisdag så du får spana in vår smultronduk på baksidan på närmare håll =)Kram

2009-06-07 @ 14:19:29
Postat av: Mare

Grattis igen till bäbismagen!! Åååå va kul! Å gud så fin "moster Stina" var!! Kram

2009-06-07 @ 19:36:26
Postat av: Frida

Jamen äntligen så är det offentligt! Ska bli så kul med en Märta-kusin! Vi längtar :-D



Fint det blev på baksidan med plattorna, kanon att ha grillen där istället för en extra rabatt ju.

2009-06-07 @ 20:44:13
Postat av: jessica

vad är det för smart bord ni har satt till vänster om grillen???

2009-06-07 @ 22:27:44
URL: http://jessonbloggar.blogspot.com
Postat av: Anna

Jessica: Menar du det svarta bordet? Det kommer från Ikea, 199:-. Sen har han satt upp ett hyllplan på planket...

2009-06-09 @ 18:08:19
Postat av: Camilla

Märta Magnusson, d blir nog en riktig pingla d..:)!! Hoppas oxå på fler tjejor på gatan (min "planerade" Ella måste ju ha nån att leka me:))

2009-06-09 @ 22:14:30
Postat av: Kicki

Familjen lååååång ;)

2009-06-10 @ 20:33:52
Postat av: Power

Ett stort Grattis till er nya familje medlem (så småningom) Men jag är lite orolig om Juniors Bandy framtid EIF el VSK (Skämt) Hare bra !

2009-06-11 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0