Nu är det nära..

# 67 dagar till SM-finalen i bandy, hoppas Edsbyn är där igen! Klart dom är det!
# 157 dagar till midsommarafton
Sen är det nog semester strax efter det.. inte sååå långt kvar! :) Våga säg nåt annat och ta ifrån mig det här!

Helgen som gick var väldigt lugn. Jag var sjuk.. Stefan hade det iaf väldigt lugnt.. :) Men f-n så drygt det är å inte ha ork till nånting! Är fortfarande hostig och snorig, men jobbar! Snart helg igen! :)

Och till helgen kommer syrran hit. Hon ska ha praktik i 4 veckor på ett hotell i stan. Perfekt med en liten hemhjälp! ;)
Sen drar ju bandy VM igång oxå till helgen. Får se om det blir nån match som vi går på.

Nästa helg laddar jag för 30-års fest. Linnéa välkomnas in i klubben. Det är inte så farligt Linnéa! Vi kör med att det är 25 för dig oxå så är det lugnt! *s*

Näe, nu ska jag snörvla vidare och kolla på CSI, sen är det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Bandy matcher de ska det bli, de kan du fethajja! ;D

2009-01-15 @ 17:47:30
URL: http://stinaemman.devote.se
Postat av: Frida

Är det bara 157 dagar till midsommar?! Det är ju snart :-D

2009-01-21 @ 15:42:08
Postat av: Anonym

Men nu du ! Nu är det väl dags att uppdatera bloggen lite va ? Det är ju så längesen ,måste ju ha mycket att skriva om nu när du har systra din där och bandy VM o allt!/Mamma

2009-01-25 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0