Såå skönt med helg!

Åh så skönt det är med helg! Man slipper vakna till väckarklockan 04,40.

Idag sov jag till halv tio. Stefan var på väg till Ica för att handla lördags-frukost.. myys!

Jag kokade kaffe och sen blev det mysfrukost. :)

Sen tog vi en vända ner på stan. Hittade jättemysiga kaffe/the muggar på Duka som jag köpte. 59:-/st.
Och dom är jättegoda att dricka ur.. :)
Införskaffade även 2 st brödformar. Stefan ska baka bröd har han sagt. Får se hur det blir med den saken..:)

Nu inväntar jag bandy på tv:n, första kvartsfinalen mellan Vetlanda - Sirius, och så följer jag Vänersborg - Edsbyn på datorn..:)

Nu ska vi snart göra mat, det blir rullader av lövbiff, med färskost och potatiskroketter idag, och vitlöksbröd. Gött sa..

Dom stora muggarna... jättemysiga! 59:- st på Duka



Brödformarna, 99:-st på Duka





Okej, på efterfrågan av Anna-Lena... här kommer lite Gudrun-bilder.. :)


Gudrun myser..








Kommentarer
Postat av: Mamma här...

Tänk va gooo Gudrun är när man får se lite av na´ det är ju inte ofta hon visar sig det lilla trollet.Jag skulle oxå vilja se henne posera så där nån gång "hi hi".

Och så till dom nya inköpen ,det var jätte fina muggar och formar.Nu längtar jag till Västerås för DÅ ska vi smaka Steffes matbröd !

Gud va "gött" det ska bli med hembakt och slippa gå till ICA på morgon för att få färskt bröd : ): )



Kramen från mammen

2009-02-28 @ 15:47:19
Postat av: Anna

Härligt mamma!! Så kul när du skriver kommentar tycker jag!! Jag ska köpa med mig såna där muggar till dig oxå... :) Puss puss

2009-02-28 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0