Det är tyst...

Det är tyst här hemma nu... Stina vi saknar dig! :)

I helgen som gick kom mor och far hit för att hämta "hem" Stina, eller ja, dom skjutsade henne till Sandviken.

Dom kom hit i torsdags och åkte hem lördag em. På fredag kväll var jag, pappa och Stina på bandy, vi såg VSK-Gripen, men my god! Det var då ingen höjdare! Trodde jag skulle somna efter 1:a halvleken! VSK vann iaf! (men Byn leder ff tabellen..:) Medans vi var på bandy hjälpte mamma mig med att byta gardiner i köket. Fick ett par jättesnygga gardiner av henne från Moderna Hem, så då rök dom andra! :) Men nu är jag nöjd iaf! Ett tag.. :)

På lördagen åkte vi ut till Erikslund, dom hade 70% på allt i butiken på Catalog! Fyndade 2 toppar för 28,50:-/st och 2 par gardiner (eller det var väl mamma som fyndade åt mig) Tack älskade mamma!

Det blev en rosa (såklart)                                                   och en vit...


Köksgardinerna.. 149:- på Moderna Hem.. oj, ser ju nu att jag matchade rätt bra med tulpanerna :)



Presenten vi fick av Stina när hon skulle åka hem.. Tack syster!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bumman min...

Du skriver så fint så vi blir alldeles rörd både jag o pappa.

Förstår att det är tomt och tyst utan lillsysters kommentarer och "joll" hon kan hon .

Kram på dä och va rädd om varandra!

/mutti

2009-02-18 @ 21:08:37
Postat av: anna-lena

Hej gumman!

Vilken tur du har som har en så snäll mamma. Då slipper steff bli orolig hhihhiii. Jätte fina gardiner. Syrran hade också varit snäll såg ja.

Jaha ännu massa fina saker på bloggen din.

2009-02-23 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0