Vecka 1

Här kommer lite bilder från Olles första vecka.. :)

Nedbylsad i vagnen..



Mor- och barnbukett från farmor..



Farmor och farfar



Första mötet med mormor...



Morbror Lars (som undrade om han skulle byta kläder innan vi knäppte han och Olle.. :))



Lilla Olle med sin Edsby-familj



Morfar och Olle



Mamma Anna och Olle (som har svårt att ta in att jag är mamma nu, säger matte om mig själv till Olle ibland.. *s*)




Lillplutten ligger i samma säng som min morfar legat i..



Gobit




Kommentarer
Postat av: Malin

ååh herregud jag blir helt tårögd anna!!

bilden på din mamma och olle är ju helt fantastisk! det bara LYSER om henne!:)

och dig med olle med förresten!!!:)

jag minns när vi precis var hemkomna med Elias och Anders gick ner för att hämta mat till honom.. jag sa till Elias "Åhh såja, snart kommer husse med maten"... hahahaha ;)

Det tog mig säkerligen 1mån att kalla mig själv mamma och FÖRSTÅ att han var här för att stanna!!!



Du ser JÄTTEFRÄSH ut för att vara nyförlöst!!!:)

En annan såg ju ut som 7 svåra år;)

Jättefin är du!!



Stora kramar från oss till lilla nyblivna familjen! och guuud så SÖT han är Olle!:)

2009-12-06 @ 16:39:55
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: M I K A E L A

aw, vad gulligt :D

2009-12-06 @ 17:39:39
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Christina i Roteberg

Förstår att mormor och morfar (och morbror)varit ner och beundrat underverket. Jättefin liten Olle ni fått.

2009-12-06 @ 17:48:14
Postat av: MORMOR

Jaaaa...nyss hemkommen från er och längtar tillbaka!

Vilka fina bilder du lagt ut då Mamma Anna ,jag kan fortfarande inte fatta att det här är verklighet. Att ni fått en sån Otroligt fiiin o gooo liten prins, så snäll han varit dessa dagar ja det är helt underbart.

Vilken Lycka det var att få komma ner på Torsdag och få vara ensam med er lite ,kanske kunde jag hjälpa dig lite och ge lite råd, fast dom är gamla men dom funkar än idag.

Tror att Olle kommer att känna igen mormors röst nu när hon kommer till Jul,visst är det Jul Afton i morgon va ??? så jag kan åka då....



Puss o Kram på er lilla fam.Magnusson

Anna & Stefan

Olle

2009-12-06 @ 18:08:07
Postat av: Malin E

Hej!!

Å, vilka fina bilder! Mysig tid ni har hemma nu kan jag tro!! NJUT, det går alldeles för fort....

KRAM

2009-12-06 @ 21:36:06
Postat av: MN

Anna va snygg du är å ra!!

Olle ett mästerverk.



Idag (ca 8 mån efter R kom) så trodde jag nån menade min mamma när de sa mamma om Mig. Ja herre guu när ska man fatta?

Kanske när jag slutar kalla honom Gunnar min son.



Välkommen hem Olle.

2009-12-06 @ 23:51:14
URL: http://www.mariaofsweden.blogspot.com
Postat av: Frida

Naawww...han är så jättefin lille Olle, vi ser fram emot att träffa honom :-D

2009-12-07 @ 07:27:02
Postat av: Nean

Åh, man blir så himla glad, ni är såå fina!! Och ja, här är en till som kallade sig för matte ett tag... För att inte tala om hur länge Freja fick heta Grynet innan jag insåg att hon faktiskt kommit ut ur magen. Men man får ta sig tid att vänja sig och tillslut kommer du att inse att Olle är din och att du är den enda och bästa MAMMA han någonsin kommer att få! Jag tänker förövrig komma och våldgästa er i veckan, om jag får alltså. Onsdag, fredag eller helgen...vad som passar er. Jag hör av mig! KRAAAAM

2009-12-07 @ 14:19:45
Postat av: Emelie

Vilken otroligt fin pojk ni har fått.

Helt perfekt!Förstår att ni är stolta.

2009-12-07 @ 21:48:07
URL: http://blomemeelie.blogg.se/
Postat av: Frida

Tittar in igen, han är ju så söt att det finns inte :-D

2009-12-08 @ 09:13:33
Postat av: MORMOR

Kan inte sluta titta på kortet där han har bruna byxor o vit body... Tänk va gooooooooooooooo En riktig Goding som det står ovanför.Jag skulle kunna gosa hu länge som hellst, tänk när mormor kommer ner nästa vecka då ....då ....är det lurt om hon inte kidnappar han hem till BYYYYYYYN. Tror jag nog Steffe tycker är bra ett tag ,och A-L oxå tycker nog att jag ska få göra det !!!!; ))

2009-12-14 @ 19:33:10
Postat av: MORMOR

Kan inte sluta titta på kortet där han har bruna byxor o vit body... Tänk va gooooooooooooooo En riktig Goding som det står ovanför.Jag skulle kunna gosa hu länge som hellst, tänk när mormor kommer ner nästa vecka då ....då ....är det lurt om hon inte kidnappar han hem till BYYYYYYYN. Tror jag nog Steffe tycker är bra ett tag ,och A-L oxå tycker nog att jag ska få göra det !!!!; ))

2009-12-14 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0